Titulo

NineT Nasty Racer


Che la Bmw NineT fosse considerata una moto di moda solo per pavoneggiarsi al bar durante l'aperitivo è convinzione di molti , ma io stesso mi devo ricredere .
Nate Kern un americano che vive ad Atlanta non si è fatto scrupolo di portarla tra i cordoli di un pista e da quello che mostrano queste immagini si è pure divertito...gustatevi il video 














2 comments

  1. Hello from Atlanta GA. Nate has read this article and wanted me to pass on the message that he really appreciates your point of view on the NineT. What really defines a bike is what we hold in our hearts for it. For some it's a "fashion bike" and for others it's a race machine. There are no wrong or right answers. Only a lot of fun.

    Nate also wanted to pass along the message that if you ever are in the USA to please consider coming out to join us at the track!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nate thanks for the invitation, but I live in Europe, I think it is difficult to accept

      Delete

La libertà di opinione verrà rispettata sempre, nei limiti della legalità. Qualora si ravvisino commenti offensivi ovvero in violazione di una qualsiasi normativa in vigore, il commento verrà cancellato ma conservato (con il relativo indirizzo ip di pubblicazione) per una eventuale azione legale.

RocketGarage Design. Powered by Blogger.