Si perchè si rischia di essere ripetitivi nei commenti e negli apprezzamenti, ma è quello che succede ogni volta che vedo le moto di Pepo Rosel.
Si anche questa volta ha fatto centro, non posso fare altro che ammirare e condividere ancora un volta il lavoro di questo spagnolo mosso da passione vera e da tanto talento.
La Ducati Scrambler sotto le sue mani acquista un'aspetto ancora più vintage, che ricorda tanto le moto da fuoristrada anni 70, prima che venissero enduro, quando erano classificate come Regolarità, ed infatti il suo nome è proprio Regolarità.
Donnor bike : Ducati Scrambler ICON (2016).
Modified OEM frame,cutting entirely rear frame and making a new subframe.
Ducati Sport Classic modified swingarm with detachable cantilever . Cantilever shock system conversion.
OEM footrest support modified for solo use.
Scrambler classic modified rear and front alluminium mudguards.
Tsubaki gold chain.
XTR front light and clock bracket.
OEM Scrambler dashboard
Mash 500 Scrambler front light with grid.
XTR led blinkers.
Lucas type rear light.
XTR licence plate support.
Scrambler Classic OEM spoked wheels.
OEM brake system.
ABS box reposition with new Frentubo brake lines .
Monster 1200 OEM conical handle bar.
Rizoma taller handlebar supports
Domino grips
Vicma CNC machined mirror
Electrical wiring and ECU repositioning.
LIPO Battery
OEM air box elimination replaced by an inlet manifold with grid.
XTR two in one exhaust system made by Super Mario with Termignoni silencer.
ECU , sport mode repro.
Ducati De Luxe 250 (1962) modified fuel tank for mount Scrambler OEM fuel pump and gas cap.
Ossa Enduro 250 (1970) seat.
XTR side plate number.
Painting : Pintumoto and Artenruta.
Pictures: Cesar Godoy.’
Difficile definire anni70 una moto col monoammortizzatore e con telaio modernissimo come quello della ducati scrambler
ReplyDelete