Titulo

BSA Cafe Racer

Non ho voglia di tradurre tutta la scheda tecnica di questa cafe racer, un progetto dove predomina il mio metallo preferito , l'alluminio.

* A50 FRAME SPLICED IN HALF, NEW REAR SECTION WELDED ON FRAME JIG
* FASHIONED AFTER ONE OF BRUCE'S FAVORITE BIKES "THE MANX"
* MANX TANK
* CUSTOM SEAT HAND POUNDED AND GROUND
* HAND MADE CUSTOM OIL TANK BUILT TO SPECS
* NORTON ROADHOLDER FRONT END WITH ATLAS INTERNALS, MACHINED SPACER TO UTILIZE TAPERED STEERING BEARING
* OUR GOOD FRIEND FRANK AT CLUBMAN RACING SUPPLIED US WITH AN ALLOY TOP YOKE
* TOMMASELLI STYLE LEVERS AND THROTTLE
* HIDDEN SPARTO STYLE TAIL LIGHT A SEAT COMBO
* FRONT & REAR 18", FLANGED, ALLOY RIMS WITH STAINLESS STEEL SPOKES
* NORTON TWIN LEADING SHOE FRONT BRAKE
* CUSTOM 35mm CLIP-ONS
* AVON SUPER VENOM FRONT & REAR TIRES
* 2 INTO 1 SIAMESE PIPES WITH MASSIVE SINGLE MEGAPHONE

Da Hollywoodbobbers.com

4 comments

  1. cavolo la 650 bsa è la mia preferita x farne una CR....troppo corta e stilosa

    ReplyDelete
  2. Hola, tengo una Sportster del 92 y este me parece un gran blog, visita el mio,es de Rock & Roll en general.

    WWW.HELLYEAH.TK

    Grandes los Clash
    Saludos, Beers y Rock & Roll

    ReplyDelete
  3. Hell Yeah ,your blog releases passion to every note, rock'n roll fever! ;-)

    ReplyDelete

La libertà di opinione verrà rispettata sempre, nei limiti della legalità. Qualora si ravvisino commenti offensivi ovvero in violazione di una qualsiasi normativa in vigore, il commento verrà cancellato ma conservato (con il relativo indirizzo ip di pubblicazione) per una eventuale azione legale.

RocketGarage Design. Powered by Blogger.
google.com, pub-5748596377744039, DIRECT, f08c47fec0942fa0