"Caro Direttore..." cosi esordisce Alex Budde nella sua mail dove mi mostra il suo ultmio lavoro .
Partendo da una vecchi Guzzi T3 , di un cliente ,ha saputo costruire una cafe racer semplice e pulita nella linea e sicuramente anche efficace ciclisticamente , come le vecchie V7 a cui si sispira con il suo telaio rosso".
Qui riporto integralmente cio che mi ha scritto :
http://www.kaffee-maschine.net/
Partendo da una vecchi Guzzi T3 , di un cliente ,ha saputo costruire una cafe racer semplice e pulita nella linea e sicuramente anche efficace ciclisticamente , come le vecchie V7 a cui si sispira con il suo telaio rosso".
Qui riporto integralmente cio che mi ha scritto :
Dear editor,
again, I´d be very happy, if you´d post my latest project on your famous site.
This custom cafe racer was built for an english customer- John Purser (JP).
The donor bike was his old T3 California. The wasted fat lady was reborn as a skinny supermodel (180kg dryweight)- only the frame lost 3kg of needless metal.
The engine was modified to LM 850 specs, ALL components on the bike are handcrafted. I even modified the few aftermarket parts, to match the optics.
Shocks are Ikon, fork is of a Le Mans 3 with new tubes and FAC dampers. I built a minimal electrical system including a motogadget instrument, electronic ignition and dyna coils.
"Kaffeemaschine" (coffee machine) is my company, building unique cafe racers and bespoke bikes, based on the classic Guzzi V2-engine and frame.
I´d appreciate, if you would mention and link my webside "www.kaffee-maschine.net".
If you have any more questions or need more info, don´t hesitate to contact me.
Best regards from Hamburg/Germany,
Axel Budde
http://www.kaffee-maschine.net/
ECCELLENTE man!!!!
ReplyDeleteI love this bike!
ReplyDeleteLA VOGLIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!
ReplyDeletePronte all'uso non c'è gusto , chiuditi in grage e ricopiala ;-)
ReplyDeleteUna Guzzi ben messa, fa sempre una grande figura. Great job man! Congratulations!
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